Darmowa dostawa od 800,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Wysyłka

Dostawy zamówień

 Wprowadziliśmy jedną i stałą opłate za przesyłkę kurierską, która wynosi 30 zł, niezależnie od wielkości zamówienia. Cena 30zł za przesyłkę dotyczy wyłącznie zamówień w których znajduje się towar spersonalizowany pod klienta np. roleta, plisa. Wysyłka innych towarów możliwa jest poprzez InPost-Paczkomaty. Forma dostawy dla poszczególnych towarów przedstawiana jest w karcie produktu. Bezpłatna dostawa jest dostępna dla wszystkich zamówień powyżej 800zł. Zostanie to automatycznie zastosowane do Twojego zamówienia podczas realizacji transakcji.

Odbiór osobisty

 Odbiór osobisty w siedzibie firmy - BBK Projekt S.C ul.Trakt Lubelski 195 (bud. D). Możliwy po wcześniejszym otrzymaniu informacji, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Informacja o terminie oraz realizacji zamówienia wysyłana jest mailowo.

Czas realizacji zamówienia

Realizacja zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku.
Całkowity czas oczekiwania na zamówienie to: czas przygotowania zamówienia do wysyłki + czas dostawy.
Czas przygotowania zamówienia do wysyłki to 5-14 dni roboczych liczonych od momentu potwierdzenia zamówienia, przy czym jest on zależny od rodzaju zamówionego produktu i ilości. Dni robocze obejmują dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych. Jeżeli termin przygotowania zamówienia wydłuży się, klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany. Sklep EuroRolety.com poinformuje Kupującego o przyczynie przedłużenia terminu realizacji zamówienia oraz określi orientacyjnie nowy termin realizacji zamówienia. Kupujący jest uprawniony do niezaakceptowania nowego terminu realizacji zamówienia. W takim przypadku żadna ze stron nie będzie podnosić wobec siebie żadnych roszczeń z tytułu braku realizacji zamówienia.

Śledź swoją dostawę

Gdy przesyłka będzie gotowa do wysłania, wyślemy Ci wiadomość e-mail, zawierającą numer przesyłki, dzięki czemu możesz śledzić paczkę bezpośrednio u kuriera na bieżąco, aż do momentu dostarczenia jej do Ciebie.

Paczka ze śladami uszkodzeń?

Jeżeli podczas odbioru paczki od kuriera na opakowaniu widoczne będą jakiekolwiek uszkodzenia, które mogą oznaczać uszkodzenie znajdujących się w środku towarów, prosimy o nieprzyjmowanie przesyłki. W takiej sytuacji prosimy o sporządzenie stosownej notatki w dokumentacji dostawy oraz o niezwłoczny kontakt z naszym działem obsługi klienta w celu uzyskania pomocy. Jeżeli w reporcie z dostawy nie ma informacji o uszkodzeniach, nie możemy przyjąć później żadnych roszczeń Klienta w sprawie uszkodzeń towaru w transporcie.

Firmy kurierskie

  Poczta Polska - Wysyłka wyłącznie próbek tkanin
Kurier DPD - 30 zł
Paczkomaty InPost 24/7 - od 11zł do 14zł
Podziel się swoim komentarzem z innymi
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel