Darmowa dostawa od 800,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Zwroty i Reklamacje

 

           Zgodnie z treścią Art.27 ustawy o prawach konsumenta, konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Uprawnienie, o którym mowa wyżej, nie ma jednak charakteru bezwzględnie obowiązującego i podlega wyłączeniu w przypadkach określonych w Art. 38 ustawy o prawach konsumenta. Zgodnie z tym przepisem, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb ( art. 38 pkt 3 ustawy)

 

Dokładamy wszelkich starań, by nasze produkty spełniały oczekiwania naszych klientów, dlatego przed dostawą wszystkie produkty przechodzą kontrolę jakości.Jeśli towar zostanie w jakikolwiek sposób uszkodzony podczas transportu lub w okresie gwarancyjnym pojawią się wady ukryte, których wcześniej nie było widać, to łatwo możesz przejść przez proces reklamacyjny, który pozwala na łatwe odesłanie zakupionego produktu do sklepu.

 

Reklamacja towaru uszkodzonego w transporcie:

  • Gdy podczas odbioru przesyłki zauważysz uszkodzone opakowanie, sprawdź w obecności kuriera czy nie zostały uszkodzone w nim produkty.
  • Jeśli tak, zrób zdjęcia uszkodzonego opakowania oraz towaru. Poproś też o sporządzenie protokołu uszkodzeń.
  • Skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta: tel.: 792-01-02-53 e-mail: biuro@producentrolet.com.pl
  • Prześlij do nas wypełniony i podpisany Formularz reklamacyjny wraz z protokołem uszkodzeń oraz zdjęcia.
  • Jeżeli podczas odbioru paczki od kuriera na opakowaniu widoczne będą jakiekolwiek uszkodzenia, które mogą oznaczać uszkodzenie znajdujących się w środku towarów, prosimy o nieprzyjmowanie przesyłki. W takiej sytuacji prosimy o sporządzenie stosownej notatki w dokumentacji dostawy oraz o niezwłoczny kontakt z naszym działem obsługi klienta w celu uzyskania pomocy. Jeżeli w raporcie z dostawy nie ma informacji o uszkodzeniach, nie możemy przyjąć później żadnych roszczeń Klienta w sprawie uszkodzeń towaru w transporcie.

    Reklamacja towaru objętego gwarancją:

  • Sprawdź które elementy są uszkodzone lub nie działają w sposób prawidłowy (mają wady ukryte).
  • Zrób dokumentację uszkodzenia w postaci zdjęć lub filmu.
  • Skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta: tel.: 792-01-02-53 e-mail: biuro@producentrolet.com.pl
  • Prześlij do nas wypełniony i podpisany Formularz reklamacyjny wraz z dokumentacją uszkodzeń, którą wcześniej zrobiłeś.
  • Postaramy się jak najszybciej i w jak najlepszy sposób zająć się naprawą zgłaszanego produktu.
  •  

    UWAGA:

                W zależnośći od ustawień ekranu komputera/telefonu, kolory materiałów prezentowanych w naszym sklepie mogą odbiegać  od tych, które otrzymają Państwo w przesyłce. Te niewielkie różnice w kolorach nie są podstawą do reklamacji i zwrotu produktu. Kolorystykę tkanin można sprawdzić oraz zamówić na naszej stronie w karcie PRÓBKI TKANIN

                Wszystkie próbki tkanin wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Paczkomatów InPost i nie podlegają zwrotowi. 

    Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
    Zamknij
    pixel